2013. június 2., vasárnap

Átalakítás?! Kettős Élet 1.rész..

Kettős Élet!!

Sziasztok!!
Úgy döntöttem, hogy nem csinálok egyszerre két blogot, hanem ezt a történetemet is ezen a blogon folytatom. Szóval felteszem az eddigi 3 részt ide. Valószínűleg felváltva fogom hozni a részeket, hol ehhez, hol a másik történethez. Szóval Puszi!

1.rész

- Alice..! Mit akarsz már megint?? – dühöngtem mikor kopogtak a pihenőm ajtaján.
- Carina.. Ki kell menned a színpadra. Ez a rengeteg ember miattad van itt. – mutogatott dühösen.
- De most gyújtottam rá.. Hagyj már. – nyafogtam és nagyot szippantottam cigimből.
- Elég legyen az ivásból.. Lassan felállni sem tudsz, nem még énekelni. – ordibált és kikapta a kezemből a szeszes üveget.
- Miért anyáskodsz rajtam mindig? Hagyj már békén! Mindjárt megyek, csak elszívom ezt a kibaszott szál cigit! – mutogattam hevesen.
- Kapsz öt percet, hogy rendbe hozd magad. Ha nem jön össze, lefújjuk az egész koncertet. – mondta lemondóan majd magamra hagyott.  
A franc essen ebbe az egész kócerájba. Lassan, nagyon lassan feltápászkodtam a bőr ülőgarnitúráról. Imbolyogtam egy kicsit, de tényleg csak egy icipicit. Odaszédelegtem a sminkasztalhoz és belenéztem a tükörbe. Rettenetesen kellett volna kinéznem, de én mégis szexisnek éreztem magam.  Nem láttam mást, csak egy irtó szexi, idegen nőt..
Én lennék az? Minek kérdezek ilyeneket, ha nem is érdekel?
Ideje menni. Odabattyogtam az asztalhoz, amin finomabbnál finomabb kinézetű sütik pihentek, ám engem nem ez érdekelt, hanem az üveg, amit Ali elvett a kezemből az előbb. Felvettem az üveget, lehúztam a maradék italt és megindultam az ajtó felé.
- Mi történt velem már megint? – nyöszörögtem az ágyamban. Hogy a francba kerültem ide? Este koncertem volt nem?
- Jól bepiáltál, megint.. – sóhajtott gondterhelten Alice.
- De én nem is iszok. Hogy kerültem ide? Mi volt a koncerten? – értetlenkedtem és zúdítottam kérdéseimet barátnőmre.
- Megint nem emlékszel igaz? – dühöngött Ali. – Elegem van már ebből. Egy érzelmileg instabil ember vagy. Azt csinálod, ami éppen az eszedbe jut. Nőj már fel! – majdnem elsírta magát, ezért gyorsan kikecmeregtem az ágyból és odasiettem hozzá, hogy megvigasztaljam.
- Nyugi Ali! Semmi bajom. Lassan mennem kell az irodába. – léptem el mellőle hirtelen és kapkodni kezdtem az (gondolom) este szétszórt ruháimat.
- De van bajod Carina! Fogd már fel, hogy beteg vagy! – sírta el magát végül.
- De Ali.. Nem vagyok rosszul, semmi bajom. Miért baj az, ha a mának élek? – simogattam a hátát.
- Nem foglak tudni rá venni igaz? – kérdezte szomorúan.
- Nem. – mosolyogtam rá kedvesen. – Ali.. Mit tettem? – kérdeztem szomorúan. Tudtam, hogy kell lennie valaminek, ha ennyire kibukott.
- Csak a szokásost. Jól bepiáltál. Lehet, hogy szívtál is valamit. Részegen kivánszorogtál a színpadra. A közönség még így is meg akart halni érted. Pedig alig álltál a lábadon. Aztán találtál valami külföldi pasit és leléptél vele. Ide. – mutatott körbe szipogva.
- Helyes volt legalább? – nevettem kacéran.
- Javíthatatlan vagy! – háborgott Alice, de láttam a szája szegletében bujkálni a mosolyt.
- Ali! Holnap te is velem jössz bulizni. Megint találkozni akarok ezzel a… valakivel… spanyol volt asszem.  Mármint szerintem. Annyira emlékszem, hogy be se állt a szája szex közben. Kicsit irritált már a végén. De nagyon jó volt az ágyban. – vontam vállat.
- Már csak az kéne. Engem hagyj ki az ilyenekből. Nekem ott van Sebastian. Tudod jól. – miközben Sebről beszélt belepirult. Annyira cuki volt.
- Jól van! Tudom.. – tettem fel a kezem védekezésképpen. – De úgy hiányzik az a vad Ali, aki voltál. Mindig együtt buliztunk hármasban. Most meg.. Mióta együtt vagy ezzel a babapiskótával, se nem iszol, se nem cigizel. Pedig olyan jók voltak azok a régi vad bulik. Amikor nem csak én és Chris ébredtem úgy, hogy semmire sem emlékszünk, hanem mindhárman. Régi szép idők.. – sóhajtoztam.
- Felnőttem Cari. Neked is fel kéne. Na meg a kis bolondnak is. – mutatott a lényegre.
- Ugyan mi értelme? Abban semmi élvezet. – nyafiztam.
- Majd egyszer remélem, eljön, az idő mikor benő a fejetek lágya. – mondta nevetve és összekócolta a már amúgy eléggé kócos hajam. – Fújj.. Mitől ragad a hajad? – fintorgott.
- Én a helyedben megmosnám. – Kacsintottam rá majd bevonultam a fürdőbe, rendbe szedni magam.
- Fújj… - halottam még a fürdőből Ali kiabálását.
2 órás tusolás, öltözés, sminkelés, szedelődzködés után végre elindultunk, vissza Los Angelesbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése