2012. szeptember 26., szerda

Döntöttem.


Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy belekezdek egy új történetbe. o.o Szeretnéék nagyon sok komit kapni, ugyanis ennek a történetnek a folytatása ezen fog múlni. Ha érdekel titeket folytatom. Ha nem, hát bezárom. :'D 

Kilábaltam a fájdalmas helyzetemből. Úgy döntöttem folytatom ezt a történetemet is. Túlságosan a szívemhez nőtt, ez alatt a lassan 1 év alatt. <3 Rájöttem, bármennyire is fáj ezt a történetet írnom, tripla annyira élvezem is. Nem tudok ezzel mit kezdeni. Talán majd hasznosítom ;) Nos nem is húzom az időt.
Itt az oldal: http://kettoselet.blogspot.hu/
Remélem tetszeni fog és sok komit kapok! :) Ide az új részt holnap hozom. Addig is sok puszi mindenkinek. Kitartás már csak két nap és hétvége. 
Puszi: Tinaa..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése